Доставка товару
Доставка з секс-шопу Lamour безкоштовна (при покупці від 2000 грн). При оплаті накладеним платежем передоплата становить 200 грн. Купувати в нашому магазині — просто! Для початку виберіть в каталозі товар, який вас цікавить, і додайте його в кошик. Після цього відкрийте кошик і натисніть на кнопку "ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ". Далі в бланк необхідно ввести особисті дані (для поштової посилки вказати ПІБ). На жаль згідно із Законом України від 01.06.2021 № 1489-IX ми зобов'язані видавати пластикові пакети на платній основі, тому вартість пакета включається до суми замовлення.
Увага! Обов'язково перевірте дані, що вводяться, бо це допоможе уникнути проблем при відправленні замовлення! Магазин "Lamour" здійснює розсилку і доставлення товарів з секс-шопу по території України. Також у наших офлайн та онлайн магазинах діє дисконтна система для постійних клієнтів. При першій покупці ви можете оформити накопичувальну електронну дисконтну картку, яка закріплюється за вашим номером телефону. Дисконтна картка має накопичувальну систему знижок, найбільша допустима знижка на дисконтній картці становить 10%. Ви можете використовувати електронну дисконтну картку як у наших офлайн-магазинах, так і при оформленні інтернет-замовлень.
Способи доставки:
Нова пошта (накладений платіж), передплата 200 грн.
Доставка на відділення Нової Пошти або поштомат Нової Пошти (замовлення сумою до 2000 грн — оплачується покупцем), вартість доставки по Україні за тарифами Нової Пошти.
Доставка на відділення Нової Пошти або Поштомат Нової Пошти замовлення сумою від 2000 грн — безкоштовна (доставка по Україні).
* Врахуйте, що в разі накладеного платежу, покупець оплачує переказ коштів до продавця за тарифами Нової Пошти, тому вигідніше оплатити замовлення повністю! Надсилання замовлень Новою Поштою здійснюється день у день, якщо замовлення оформлене до 15:00. Відправлення всіх замовлень, які оформлені після 15:00 автоматично переноситься на наступний день. Якщо Вам потрібна термінова доставка, зателефонуйте, будь ласка, менеджеру інтернет-магазину і дізнайтеся, чи можливо виконати Ваше замовлення позачергово. Збір і відправлення замовлень, які оформлені доставкою Новою Поштою з післяплатою, відбувається виключно після підтвердження телефоном або ел. поштою. Гарантуємо, що при підтвердженні замовлення Ваша інформація не буде передана третім особам. Бажаєте подарувати що-небудь сексуальне, зробити сюрприз? Звертайтеся до нас, ми допоможемо! Анонімність гарантується! Наші продавці-консультанти допоможуть підібрати товар, що цікавить. Ми оформимо і доставимо його туди, куди ви побажаєте в потрібний для вас час. Обіцяємо, що отримувач вашого подарунка не дізнається, від кого прийшов цей сюрприз! Все, що вам потрібно зробити — це передплату оформленого замовлення на карту Mastercard або Visa.
Правила повернення та обміну товару Звичайно ж, ми розуміємо, що покупка має радувати. Але якщо з нею щось відбувається з вини виробника, ми готові вам допомогти з цим. Зверніть увагу, що перед надсиланням товару посилкою або видачі товару в магазині кожен товар перевіряється вручну, щоб уникнути проблеми заводського браку при отриманні вами бажаної новинки.
Які товари можна обміняти чи повернути? Бракований товар (з істотним недоліком) Ви можете обміняти або повернути протягом 14 днів після покупки лише у випадку, якщо він не був у вжитку та не має слідів використання. Істотним недоліком, згідно з п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який унеможливлює використання товару відповідно до його цільового призначення, що виник з вини виробника. У всіх інших випадках товари належної якості, що належать до предметів особистої гігієни, настільна та постільна білизна, товари в аерозольній упаковці поверненню та обміну не підлягають згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994р. Посилаючись на Закон про Захист прав споживачів ({У редакції Закону № 3682-XII від 15.12.93, ВВР, 1994, № 1, ст. 1}), якщо були виявлені проблеми з електрообладнанням протягом 14 днів після покупки, зверніться до магазину, де було здійснено купівлю (при собі має бути документ, що підтверджує вашу особу, непошкоджений чек про купівлю, заводська коробка належного стану, а також сам пристрій повинен бути без слідів використання абсолютно чистим). У разі, якщо обмін або повернення можливі, Ви можете відправити бракований товар назад нам за допомогою «Нової Пошти». Перед надсиланням необхідно зв'язатися з нами телефоном або електронною поштою, щоб уточнити дані одержувача посилки. Після отримання та огляду товару на наявність заводських дефектів ми передзвонимо та погодимо бажаний вами варіант компенсації: повернення грошей на вашу картку або обмін на інший товар. Якщо з девайсом що-небудь трапиться протягом гарантійного терміну, то ви також можете звернутися в магазин з проханням про розв'язання даного питання. Також, врахуйте, що товари, які належать до категорії "Предмети особистої гігієни", "Медикаменти", "Товари, що контактують з частинами тіла" (спідня білизна, і панчішно-шкарпеткові вироби) та інші схожі категорії — поверненню та обміну не підлягають. Всі питання вирішувані, тому не мовчіть і звертайтеся в магазин! Вдалих вам покупок і пристрасних ночей!